torsdag 24 juni 2010

Laddad

Är så jäkla pepp inför midsommar, tror det kommer blir mycket trevligt!

Var och införskaffade det sista inför kalaset imorse innan jobbet, tack gode Gud för det säger jag bara! Folk var som galna!
Jag kom i rättan tid, precis före alla andra. Folk fyllde vagnarna inne i butiken och handlade lådvis med jordgubbar utanför. Som julrusch fast på sommaren :/
Har varit inne och kollat väderprognosen inför helgen och både lördag och söndag verkar lovande. Sweet!

När den här helgen är över är det bara tre dagar tills vi stänger den 1/7. Semester i en månad! Kommer faktiskt inte ihåg när jag var ledig så länge under sommaren senast...kan ha varit när jag gick i skolan?
Nu ska jag hålla tummarna att hundarna går hem tidigt idag, hade varit nice att vara härifrån för kl 18.00....

Inga kommentarer: