lördag 29 januari 2011

Tack för WiFi

Lider av jetlag. Klockan är 03.25 och jag är klarvaken. Är just nu så tacksam för iPhone och WiFi så jag kan fördriva tiden. Saken blir inte bättre av att jag är skithungrig också. Tänkte försökahålla mig till klockan blivit 5 i alla fall, får se hur det blir med det...
Annars är allt bra. Guesthouset vi bor på är jättefint och flyget kom fram som det skulle. Var dock verkligen inget lyxplan vi flög med...typ som Ryan Air i 10 timmar :s
Så klart hade vi oturen att hamna i sätena mellan de jobbigaste människorna på planet också. Suck. Hoppas flygresan hem blir lite bättre i alla fall.
Hittills har vi inte orkat gjort så mycket. Har bekantat oss lite med omgivningen och så klart hunnit med ett dopp. Mycket angenämt :D
Senare idag blir det stranden och börja jobba lite på brännan. Jag kommer hålla mig i skuggan under ett parasoll då det ska bli över 30 grader. Hoppas vädret blir lite bättre än igår då det faktiskt regnade på kvällen.
Ska även försöka släppa all stress så fort som möjligt. Lär ta ett par dagar innan jag fattar att jag inte har ett endaste skit att göra i två veckor...soft B)

Inga kommentarer: