måndag 12 juli 2010

Äntligen hemma

Är hemma för första gången på flera dagar och Gud så skönt det är!
Känner nu hur mycket jag saknat soffan, tv:n och alla våra saker. Tycker det är ett bra tecken, jag känner verkligen att det här är hemma.
Njuter också av känslan av att vara ensam, bara jag och Ike. Har precis avslutat en delikat måltid med italienska influenser och till det ett glas utsökt rosé.
Var på Ikea häromdagen och fyndade vinglas, både röda och vita, invigde ett av dem. Jättegoda att dricka ur :)

F och jag planerade vår semester igår, Gud vad jag längtar! Ska bli så härligt att göra något tillsammans igen. Vi fick även tummen ur och fick i båten. Eller vi, jag städade den lite, resten gjorde F och H. I vattnet ligger den i alla fall och väntar på att bli åkt med :)

Inga kommentarer: