lördag 10 juli 2010

Lata dagar

Jag njuter verkligen av min semester. Anledningen till att det inte blir mycket bloggande är för att jag helt enkelt inte sitter framför datorn någonting :)

I onsdags var vi ute med A och P med båten och jag åkte lite wakeboard. Kom upp och så men det kändes väldigt ostadigt kan jag säga :s Trots det känner jag mig väldigt pepp på att lära mig mer...i alla fall svänga och stå på brädan som en normal person och inte som någon som håller på att bajsa...

Har även haft en incident med bin ute i F:s stuga -en traumatisk upplevelse!
Det började med att bina i all fredlighet byggde ett litet bo, två dygn senare ägde de trädgården så vi fick ringa anticimex :/
Utan att överdriva ett uns så var det bin överallt, jag vågade inte gå ut under förmiddagen igår. Var som en skräckfilm. Bin...överallt! Huvaligen..
När Biutrotaren kom åkte jag och Ike ut till mamsen istället.

Igår på kvällen var jag hos min gamle vän C och firade hennes 30-årsdag, hur mysigt som helst. Tack så mycket.
När jag kom in i hallen fick jag paket, en försenad 30-årspresent. Blev så jäkla glad och överraskad :D Var två Iittala skålar som jag tittat på hur många gånger som helst men aldrig köpt. Tusen tack!

Idag är F iväg och tävlar i Vaxholm, hoppas det går bra. Går han till final följer jag med och tittar imorrn.


Blev en väldigt kortfattad uppdatering, ska försöka skriva lite oftare så inläggen inte blir så långa och tröglästa :)

Inga kommentarer: