måndag 26 maj 2008

Alltmöjligt...

Vad har hänt under helgen då?
Vanligtvis svarar jag liksom automatiskt "ingenting" på den frågan, är alltid en lögn... Oftast har jag hunnit göra en hel del, är mest att jag tar förgivet att personen som frågar inte är intresserad av att höra att jag har tvättat, rastat jycken, städat etc. utan mer om jag har gjort något speciellt, varit på fest eller nåt. Den här helgen har jag borstat Fete, städat toan på övervåningen (grundligt), tvättat och vikt, promenerat med man och hund, varit på middag hos Gabbiz med resten, surat för att ESC suger, blivit bakis på en öl en baileys och en teq.rose, varit på nova med svärmor och svägerska, badat badkar, läst, bakat scones, pratat i telefon med F och U, satt på fästingmedel på Ike efter att ha plockat fem stycken som kröp på honom + en som satt sig *uuäääk*, konstaterat att jag behöver gå till frissan m.m.
Har funderingar på att permanenta mig men P tycker inte det, någon annan som tycker något om det?
Är f.ö. glad att jag sitter inne och tittar ut. Regnar välbehövligt regn över Skåne och blåser kallt. Är en riktig mysdag idag. Önskar jag vore hemma med mitt hjärta så vi kunde sitta framför brasan, spela spel och drick te hela dagen...
Ska nog göra mig en kopp kaffe till, fryser, värmen verkar vara avstängd här i "holken". *burr*

2 kommentarer:

gabbiz sa...

Nej, ingen permanent! Du har ett litet ansikte som kommer att försvinna. Du skulle se ut som en pudel? Du är så vacker, gumman, inga såna experiment.

Vompi sa...

Kanske inte...men har ju provat alla färger nu, vad ska jag då hitta på...? Är väl inget fel på pudlar...eller?