måndag 16 februari 2009

Löjligt hungrig

Har varit på Trimkompaniet och klippt hundar idag. Slutade lite tidigare och eftersom Ike är hos Mor har jag haft hela kvällen att bara jäsa :)
Började med att ta ett bad och läsa ut min bok -helt ok. Sedan lagade jag mat även om jag inte kände mig speciellt hungrig. Gjorde en pastasås med kidneybönor, kikärtor, majs, morot, lök, vitlök och krossade tomater med spagetti till det. När jag började äta insåg jag hur sjukt hungrig jag var! Ska ta en portion till... Alltså pasta is da shit när man är riktigt hungrig. Skulle jag bara haft lite gott och blandat oxå..... Ica Steens: Here I come!



Förresten köpte jag två böcker på trimmet idag, har väntat på att de skulle få in dem, är mycket bra böcker och jag är glad att jag äntligen fått tag på dem :)

Inga kommentarer: