lördag 28 februari 2009

Utmaningen

Då ska vi se om jag får till den här utmaningen från Gabbiz:

Man ska svara på om man äter något av det som den som har utmanat tycker är riktigt äckligt och sen komma på saker man själv tycker är riktigt äckligt.


Gabbiz tycker detta är riktigt äckligt:

Lutfisk: Kan inte komma på att jag har ätit det nån gång, men är grymt förtjust i fisk så det skulle säkert slinka ner.

Lever: Äter ju inte rött kött men vill minnas att jag gillade det som barn.

Fiskbullar: Ihop med äggsås och potatis är det svingott!

Korv Stroganoff: Återigen så äter jag inte kött men har gjort det med kycklingkorv och det är helt ok men ingen favorit.

Höns i currysås med ris: What's not to like?


Själv skulle jag frivilligt aldrig äta :

Apelsinchoklad (Måste vara djävulens påfund, borde förbjudas!!!)

Dillkött (Efter en natt med magsjuka öppnar kär "bror" dörren till sovrummet och liksom fläktar in oset från köket och säger: -Känner du Veronica? Dillkött....)

Svartsoppa (Har jag egentligen aldrig ätit, men hör ju på namnet att jag aldrig kommer göra det heller.)

Rotselleri (Smakar helt enkelt bara j-ligt illa!)

Kronhjortsfilé (Har bara smakat en bit kött på flera år och det var kronhjortsfilé. Var så äckligt att jag var tvungen att spotta i servetten....)



Känner du att du vill anta utmaningen så gör det!

Inga kommentarer: