måndag 2 februari 2009

Morgens folket

Blev en arla morgon idag, gör inget, ganska skönt att komma igång med dagen. Inget speciellt på agendan förutom lunch med Puttis.

Helgen har varit toppen. I fredags var finaste och jag ute och käkade på grekrestaurang, var väldigt trevligt och mysigt som vanligt :)
I lördags jobbade jaf hela dagen och avslutade med middag hos C i Kvickan, E och T var också med och det var sjukt skoj! Fina flickorna....och E ;)
På natten vaknade jag c:a 02.30 av mensvärken från hel**tet. Övervägde vid ett flertal tillfällen att gå och hämta en kökskniv och köra den i magen, det hade varit skönare -tro mig. Var länge sedan jag hade så ont.... Vet inte hur länge jag låg vaken men somnade tillslut och vaknade helt slutkörd.
Vid lunchtid åkte jag hem till F för att klippa hans brorsas Springer-tik. Gick bra men lite långsamt som vanligt. Efter det åkte jag till mamsen och fick ett nybakat bröd med mig hem, sjukt gott!!!
Sedan var det dags för den obligatoriska söndagsfilmen, kollade klart på Carlitos way och sedan såg vi Will Hunting. Hade helt glömt hur bra den är.

Måste skicka ett mail till jobbet, blev inplanerad HELA helgen jag fyller år, känns lite sådär. Resten av passen är planerade precis den veckan jag ska ha praktik på Trimkompaniet -typiskt. Behöver jobba men vill verkligen ta vara på chansen att hålla på med trimningen, är ju det jag vill satsa på i längden. Måste söka nytt jobb. MÅSTE!!!

Inga kommentarer: