onsdag 14 april 2010

Är det inte den ena...

...så är det fantamig den andra bilen *suck*

Skulle ha besiktigat F:s bil idag men eftersom de som fixade elen på den innan påsk förmodligen kommit åt en givare, eller nå't, till tomgången så gick inte det. Så fort man släpper gasen dör bilen. Jag fick tag på dem på bil-elsfirman och de skulle titta på den, förhoppningsvis under morgondagen. Var inte helt lätt att köra dit den utan att släppa gasen kan jag säga :/
Nu är jag således utan bil och vissa grejer får vänta bl.a. Ikes klippning då jag tänkte låna trimbordet nere på hunddagiset.

Somnade i solen på balkongen nu under eftermiddagen, var inte det sämsta :)
Nu ska jag börja med middagen. Tror det blir fiskgratäng...


Glömde förresten skriva om det igår. Skrev på kontraktet igår så nu är det äntligen klart! Jag börjar 1/5, ser fram emot det som bara den!

Inga kommentarer: