torsdag 22 april 2010

Vår..eller?

Ja, jag är ju nog inte ensam om att blogga om vädret idag. Vad hände? Det gick ju så bra och så händer det här -snö! Måste säga att utav alla väder är det här mitt hat-väder. Allt är blött. Allt! Först snö sedan snöblandat regn, tjohoo! Skulle bli -4 inatt, jag är väldigt nöjd med att fortfarande ha vinterdäcken på kan jag säga.

Dagen har, förutom svärandet över vädret, ägnats åt att få igång min e-bokföring. Blev korvstoppad med information och nu känns det som om hjärnan håller på att koka över. Ska lägga in alla fakturorna ikväll, om jag reder ut det vill säga :s

Ike börjar piggna till. Han sover ganska mycket när han är hemma men ute är han sig lik nu. Är skönt men jobbigt :/
Han fick följa med in till damen som hjälpte mig med bokföringen idag, han skötte sig ypperligt sånär som på ett par ganska stabila fisar...måste vara medicinen...

Inga kommentarer: