lördag 17 april 2010

Kryp i benen

Idag var jag tvungen att åka ut till mor med Ike. Gick knappt att gå med honom i koppel idag, energin syntes liksom utanpå kroppen. När jag kom dit och släppte ut honom ur bilen sprang han runt, runt i sån't där härligt tokrus -sedan drullade hela hundskrället i vattnet...och sedan sprang han lite till :)
Mor och jag fikade lite och sedan åkte jag hem, Ike fick vara kvar då F och jag ändå tänkte åka ut dit och städa ur lill-stugan imorrn så vi tar honom med hem då.

Kvällen har varit lugn. Vi åt ärtsoppa med pannkakor, sylt och grädde sedan lite smågodis på det. Blev så jäkla mätt att jag trodde jag skulle kräkas när jag fick en skrattattack när vi kollade på AFV.
Vi bestämde att vi skulle kolla på Sin City ikväll. Eftersom den inte började förrän 22.30 så ifrågasatte jag om det var lönt eftersom F förmodligen skulle somna. Nej det skulle inte vara ett problem, han hade ju inte gjort någon under dagen så han var inte trött.
Klockan är nu 22.42 och filmen har precis börjat -Fredrik har sovit i 30 min...

Inga kommentarer: