torsdag 12 augusti 2010

Allt och inget

Så...vad har hänt..?

Inte mycket egentligen. Jag har jobbat på med dagiset och det rullar på. Har suttit med bokföring och fakturor hela eftermiddagen. Tycker egentligen inte att det är direkt tråkigt känner mig bara så himla osäker och det gör att jag tycker det är jobbigt.

Åkte en sväng till Fagersta idag. Ville inte missa F:s åk. Tyvärr måste jag säga att han inte gjorde något vidare bra ifrån sig. Vet inte, men kändes inte som han var speciellt laddad. Han hade lite tur för alla åkare i hans klass gick vidare till LCQ:n imorrn så han får en chans till. Hoppas han åker så bra som jag vet att han kan göra.
Hur det än går så är jag sjukt stolt över att han är med och åker EM...det är coolt :)
Eskilstunatidningen folket gjorde en snabb intervju med honom...inte alla rätt men vad kan man begära... ;)

http://folket.se/sportfolket/ovrigsport/1.776267

Inga kommentarer: