söndag 1 augusti 2010

Inte min grej..?

Har kommit fram till att vara på på wakeboardtävling en hel helg inte är min grej. Tycker att det är roligt att se F åka och vara med så men inte flera dagar utan någon att prata med som inte bara pratar wakeboard. Jag har verkligen ansträngt mig till max och försökt lära mig vem som är vem och vilket trick som är vad och puffat för eventuellt kommande wakeboardevent i Västerås. Idag kände jag bara att det var nog. Jag pallar inte mer wakeboard. Jag vill inte höra vilket trick som ska försöka läras in och hur det i så fall ska gå till eller för den delen titta på mer wakeboardfilm med någon amerikansk stjärna. I don't f***ing care!!! Jag har helt enkelt fått en överdos och vill, som det känns nu, aldrig mer åka på wakeboardtävling, i alla fall inte utan att ha med mig en egen kompis.
Kanske var det naivt av mig att tro att det går att åka på ett wake-event och kanske prata om något annat än wakeboard med de nya människorna man möter? Jag vet inte...

Vet att jag låter neg. nu och, ja, jag är nog det. Det betyder dock inte att jag ångrar att jag följde med hit. Första dagen F och jag hade här var heeelt fantastisk och den skulle jag inte vilja ha ogjord för allt i världen :)
Tror jag ska gå och knyta mig nu och ta nya tag imorrn!

Inga kommentarer: