tisdag 17 augusti 2010

Spökar... :s

Hände en väldigt skum grej härom dagen. F och jag skulle kolla på Vänner och letade upp ett specifikt avsnitt när Ross bleker tänderna i säsong 6. Vi tittade på det och pausade vid något tillfälle och sedan blev det inte att vi började titta igen. Innan vi gick och lade oss stängde F av DVD:n, skivan satt kvar i. På morgonen efter stänger jag av DVD:n i tron om att den stått och gått hela natten, kom inte ihåg om F stängt av eller inte.
Kvällen efter skulle vi fortsätta titta. Jag sätter igån DVD:n och då visar det sig att det sitter en helt annan Vänner-skiva i. Jag tittar på F och frågar om han bytt, det har han inte. Inte jag heller...
Eftersom ingen av oss har bytt DVD:n så vet vi heller inte var den skivan från säsong 6 är. Jag tittar lite bland de andra Vänner-DVD:erna men där är den inte. Fodralet ligger kvar där jag lade det kvällen innan men det är tomt. Jag öppnar skåpet där resten av våra filmer är och där ligger den.

HUR har den kommit dit????? VEM har satt i den andra skivan?????

Enda förklaringen vi kommit på är att någon av oss gått i sömnen och bytt DVD-skiva eller att det helt enkelt spökar. Jäkligt creepy!

Inga kommentarer: