fredag 17 oktober 2008

F ö r mycket socker

Fy fan säger jag bara! Har mått så sjukt dåligt efter söndagens hetsätning. Magkatarr är jävulens verk, säger jag.

Eftersom jag lär mig av mina misstag funderar jag på att byta godiset mot glass på söndag. Eller kanske chips, var läng se'n...

Förslag på film?

Har varit på läkarundersökning idag, hoppas det gick bra. Svimmade inte i alla fall :-)

Igår var jag och Ike i Stockholm och fotades för fitness. Var skoj, men det gick jättefort. Smink och hår tog typ 40 min och sedan tog han fotona på kanske 5 min. Fick inte se dem men fotografen sa att han var nöjd.

Vaddå han nöjd? Jag då?!

På söndag har vi sista visningen på huset och får vi inga fler bud då kommer vi acceptera det som ligger. Vill ha det sålt nu! Vill ha egen lägenhet...och en dator.
Är hemma hos T nu. Hon är bra... :-)

Är en bajsig grej på gång, som ändå är bra... Fan, bitterljuvt. *saknad*

Puss och grattis till hemliga vännen som verkar vara på G med nytt jobb och lägenhet. Housewarming?

Nu ska vi sticka och käka...sushi...yammi...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte om det är jag som är hemliga vännen *kliar lite på huvet* Nytt jobb stämmer inte men ny lägenhet har jag ju fått :D Nä, det var nog inte mig du syftade på men vi kan ha lite housewarming hos mig iaf! Vi har ju nånstans att vara inför julfesten nu ;)

Puss!!