måndag 13 oktober 2008

Jorrråsattde...

God damn det är mycket nu!!

Händer sjukt mycket b r a skit i mitt liv just nu. Undrar lite hur det gick till och när det ska ta slut... Är väl bara att njuta så länge det varar :-)

Verkar som om huset är mer eller mindre sålt, har fått ett bud vi kan acceptera, ska börja på någon form av startaeget-kurs i kväll, på torsdag ska jag och Ike till Stockholm och bli plåtade till Fitness Magazine(!) och på fredag ska jag på läkarundersökning till nya jobbet.

Som sagt mycket bra skit...

I lördags var jag och puttbella ute i E-tuna och svängde våra lurviga :-) Var jätteroligt, även om vi inte kände någon. Eller jo, träffade en gammal klass-kompis från mellanstadiet, hur jag nu kunde känna igen honom...
Innan vi gick ut hade T lagat en så satans god middag, hon har det bra Puttis...

Igår var det filmmys med ALLDELES för mycket godis. Mår helt skumt idag av allt socker, men det var gott just då... Såg Vuxna människor, väldigt rolig, bra val ;-)

Ska försöka komma åt att uppdatera bloggen lite oftare, är så bajsigt att inte ha någon dator.

Måste slänga iväg några viktiga mail nu. Puss och gos!

Inga kommentarer: