fredag 3 oktober 2008

Leende

Känns så mycket bättre :-)

På vägen upp i bilen satt jag och lyssnade på min Ipod och log för mig själv. Var så skönt att få vara alldeles ensam en stund.
Bara funderade och tittade på alla vackra höstfärger som svischade förbi. Älskar hösten :-)

Var jätteduktig och packade upp alla väskor och kartonger i går direkt när jag kom fram. Har en tendens att låta grejer stå... Känns faktiskt riktigt mysigt nu i mitt lilla kryp-in.

På eftermiddagen ringde de från FM och intervjuvade mig. Gick väl ok, har som tur är, möjlighet att lägga till eller ta bort om något skulle bli galet. Kändes flummigt och ovant, men kul!
Både Ike och jag ska upp till Sthlm för fotografering under hösten. Ska bli så spännande.

Idag har jag varit på Sec. i Västerås. Gick jättebra, verkar finnas gott om jobb. Skönt.

Nu är jag hemma hos T, vi har lunchat och nu ska hon göra sig i ordning för after-work. Själv ska jag möta upp mor och ev. shoppa lite.

Skulle behöva handla en matta eller två. Är så förskräckligt kallt på golvet i stugan.

I kväll ska mamsen bjuda på middag och tänkte få henne att spela Kalaha. Vi får väl se.

Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra att allt känns bättre...och som du säkert vet, min telefon-linje står öppen för samtal från dig när som helst ;0)

PS Hm, vad e det för fotografering du o Ike ska på *nyfiken*
Kram