tisdag 28 oktober 2008

Trögt

Går extremt trögt med att få ihop ettt nytt inlägg. Ett värt inlägg.

Har så mycket tankar och känslor i kroppen just nu att jag inte får grepp om dem, än mindre får ner dem på pränt. Ni får helt enkelt leva med att det blir lite kortfattat, osammanhängande och flummigt.

Kollade en snabbis på rosabandetgalan ikväll. Blev ledsen och påmind om älskad som hastigt gick bort i cancer. Även om det är ett par år sedan kan sorgen, som inte är riktigt bearbetad utan ifrånsprungen, komma över mig. Jag blir ledsen och arg över hur orättvist livet kan vara. Känner även ensamhet då det känns som i n g e n förstår hur viktig den här personen var för mig. Jag repeterar; i n g e n.

Vet inte vad det spelar för roll egentligen...

Finns en person jag tycker mycket om som inte mår bra. Inte bra alls. Är väldigt orolig...

När jag ändå är inne på ämnet sjukdomar så: Finaste, krya på dig. Du vet att det är straffet för pyjamasbyxorna och jag hoppas du tycker det är värt det! (Jag är inte bitter, jag.)

Ska stänga ner och försöka komma till ro. Puss och go'natt folkens!

Inga kommentarer: