måndag 11 maj 2009

Ändrade planer

Ha! Tänka sig, det blev ingen myskväll framför tv:n i fredags. Blev middag på Grappa och sedan drinkar på Nybron, mycket trevligt :D Kom hem vid två-tiden och somnade kanske vid tre, lite senare än det var tänkt, men vad gör väl det?
Lördagen blev lugnare med tacos och film, eller lite film i alla fall, somnade efter typ 1/3 del. Gjorde inte så mycket för då kunde vi börja söndagen med att kolla färdigt vilket var nice.
Har även letat efter ny mobiltelefon då min har fått fnatt och helt kör sitt eget race.
Igår var det som vanligt myssöndag med allt vad det innebär ;)

Idag har jag jobbat, har varit bra. Ganska mycket att ta in så känner mig ganska trött. Stannade på apoteket på vägen hem och handlade ett fästinghalsband till lill-koko, hoppas det funkar.

Vid sju ska jag över till T och käka lite, ska bli mysigt. Nyfiken på lite uppdatering kring viss kärlek oxå ;) Ska ta och fixa till mig lite, eller snarare klä på mig lite kläder :/

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja mysigt som alltid var det! :) Tack för att du är så underbar!! Pussar på dig