söndag 3 maj 2009

Exakt vad menade du med det?

Ibland undrar jag vad som rör sig i huvudet på andra människor. Igår hade jag den märkligaste konversationen med en mycket nära vän och ju längre samtalet pågick (vilket bara var ett par minuter) så tänkte jag; vad fan håller du på med? Kändes som att syftet med samtalet var att impa på polaren som satt bredvid, vad fan är det?
Känner ni varann inte bättre än att du ska behöva imponera på honom och står inte vi varandra närmare än att du ska ens vilja säga så som du sa? Det var töntigt, onödigt och jävligt respektlöst!
Kanske borde jag lyssna på mina vänner som anser att du är såååå bra, men att du är så självupptagen att du inte ser vad du har? Jag brukar försvara dig men nu kan jag fan inte komma på varför...

2 kommentarer:

G! sa...

Den svåra frågan vi alla måste ställa oss ibland, är; behöver jag detta?

Vompi sa...

Mr G...min mentor och själsfrände...

Saknar dig!