tisdag 26 maj 2009

Båååååt

Hade en fantastisk lördag! Åkte båt från Kvicksund till Västerås och åt nere i hamnen. Var sååå mysigt och vädret var, förutom ett par mindre regnskurar, bra. Hade bara mobilkameran med mig, men tror jag lyckades ta en riktigt fin bild. Ska se om jag lyckas lägga upp den :)

Sov läääänge på söndagen, var riktigt nice. Hela dagen var bara söndagslunk, tror inte jag tittade en enda gång på klockan, hur ofta händer det?!?
F och jag är vid det här laget mästare på att äta skräp på söndagar. Den här söndagen var inget undantag. Godis, chips, dipp och glass + att vi gjorde ett par hot shots som vi klämde i oss under kortspelet som jag förövrigt förlorade fett i vanlig ordning. Vet inte vad jag inte gör eller vad han gör.... (ni som känner mig vet att jag inte är så glad i att förlora och att risken att jag kommer tvinga honom spela tills jag vinner är ganska så överhängande)
Ska börja smida en vinstplan redan nu *planlaugh*

Imorgon ska jag gå på stand up-show med middag innan och fest efter. Har hört att det visst kallas för efterfest av just den anledningen, att festen börjar e f t e r något ;)
Ser fram emot det och tror det kommer bli superbra.
Lite klädångest bara, idé någon?
Funderar på "lilla svarta" och nya skorna eller svart/grå stuprör med ett linne som är lite slappare (mer tyg) med öppen rygg och nya skorna. Lutar åt jeansen tror jag....

Näe, nu tror jag minsann det är dags för lite kaffe och en macka :)

Inga kommentarer: