söndag 21 juni 2009

Full Rulle

Midsommar var bra, blöt, men bra och då syftar jag inte bara på regnet...
Var hos F:s gode vän L och grillade, spelade hemtillverkat kubb och hade det trevligt.
Gårdagen var seg. Jag vaknade som vanligt svintidigt och mådde så satans dåligt. Det var varmt och trångt, fick nästan lite panik...huuva... Försökte somna om men gav upp vid niotiden. Gjorde många tappra försök at få liv i F men var tämligen lönlöst så jag gick ner och hjälpte till att städa undan lite. Efter det bjöd Mor i huset på frukost, omelett med nypotatis, fetaostsallad, rostat bröd och kaffe. Behöver jag säga att jag med min frukostfetisch var lycklig ;)
På eftermiddagen åkte vi ut till Kvickan och käkade sill och potatis ute i eftermiddagssolen med sjön som utsikt, kunde ha varit sämre... På kvällen kollade vi på film, tror jag såg halva se'n sov jag. Kommer knappt ihåg att jag borstade tänderna och stapplade in i sängen. Känner mig skönt utvilad idag och hoppas på att det ska bli en båttur under dagen.

Inga kommentarer: