lördag 27 juni 2009

Morgens

Först och främst:

VAR HÄLSADE MINA NYA, NÅGOT STÖRDA, LÄSARE ;)


Så.

Vaknade imorse alldeles för tidigt och var helt säker på att jag skulle upp och jobba. Tog ganska lång tid innan jag fattade att klockan inte skulle ringa förrän vid sju. Gick upp tjugo över och tog en rask morgonpromenad med Ike. Är den bästa starten för mig. Behövde rensa huvudet och det gör jag bäst genom en skön morgonpromenad helt i tysthet med bara mina tankar. Jag har liksom lärt mig att släppa det som tynger mig under promenaderna, är fantastiskt skönt att kunna gå ut som ett sorgset vrak för att komma in som en lärka :)
Har ätit "hotellfrukost" och kollat ett avsnitt av "Kvarteret Skatan" på SVT play nu ska jag ut i solen en stund innan Puttbellas gode man ringer. Han och jag ska åka till V-ås och hämta min säng.


Håller tummarna i eftermiddag då det vankas tävling för viss person med wake-intresse... Lycka till!

Inga kommentarer: