torsdag 18 juni 2009

Jahapp

En del saker löser sig själva, kanske inte på bästa sätt, men man kan inte påverka allt.


Min dator har fått spel. Eller kanske ska jag skylla på 3 modemet...? Satt i säkert tre timmar igår och höll på med det, fick det inte att fungera.
Hade hjälp genom telefon av braiga T, som jag förövrigt är skylldig något fint efter gårdagen. Sjukt tålamod!! Puss!!!!!

Var hos frissan igår, blev jättenöjd :) Highlightade håret lite så det ser solblekt ut, klippte av det en del under- framtill och sparade längderna. Känns skönt att hon inte klippte upp och tunnade det. Är glad att jag hittat ett ställe där de förstår vad jag är ute efter.

Efter det sprang jag in på HM och hittade ett par jeans för 400:-, mycket prisvärt! Köpte även en top på mq. Har sneglat på den hela våren men tyckt att den var för dyr. Nu var den nedsatt med 50 % :D
Ska se om jag hittar bilder....

Inga kommentarer: