torsdag 11 juni 2009

Inte så tuff...

Hmmm...är inte så tuff...

Imorse när jag skulle ta bort kompresserna från tatueringen höll jag på att svimma. Jag vet, är skittöntigt, men var likadant när jag skulle göra rent min navelpiercing de första gångerna. Fick i alla fall bort kompresserna och tvättat eländet. Valde att ta på ett linne under skjortan, tänkte ifall det blöder. Var sådär trevligt när jag skulle smörja vid 10-tiden. Linnet satt fast. Fick stå inne på toan och blöta med vatten och grejer och när jag väl fick av mig linnet satt en kopia av tatueringen i linnet :s
Jag gjorde mitt absolut bästa för att inte bli svimmfärdig, gick ganska bra, lite blek om nosen bara :)
Hoppas bara att den inte blev sabbad... Hur känslig är den egentligen, någon som vet?


Den är så fin.... :D

Inga kommentarer: