tisdag 4 augusti 2009

Seeeg....

Känner mig seg idag. Ska bli mycket skönt att vara ledig imorgon :)
Verkar dessutom som det ska bli kanonväder vilket känns mycket, mycket rättvist. Har inget inplanerat förutom en visit till skönhetssalongen på förmiddagen, måste handla lite hudvårdsprodukter.

Igår kom lång-R på besök. Han hade inhandlat ny kamera, mycket fin :) Vi fikade lite och sedan blev det lite fotografering. Jag har inte kollat på bilderna än men är det några som är nå't att ha slänger jag upp dem här.
Efter det såg vi på en film, Kiss Kiss Bang Bang (tror jag :s), den var riktigt bra. Var en så'n där film som förmodligen är bättre andra gången man ser den. Kanske kikar jag på den ikväll igen.

Gjorde ett par fynd igår som gjorde mig glad. Det första var min svarta hoodie som varit spårlöst försvunnen i flera veckor, den låg i kameraväskan. Det andra var att jag inte hade raderat de senaste wake-bilderna. Var helt säker på att jag hade gjort det eftersom de blev så dåliga. Nu ska de gås igenom ordentligt. Kanske dyker det upp ett par här.

1 kommentar:

Nina sa...

Älskar dig gumman, du är bara så jäkla underbar!!