tisdag 5 februari 2008

Jag föll till slut...

Alla andra bloggar och jag har bojkottat för kung och fosterland men nu föll jag för grupptrycket...
Vet egentligen inte om jag har så mycket att skriva om men det är ju upp till var och en om de vill läsa eller inte :-)
Skickade ett mail till kär vän i morse där jag deklarerade min kärlek till kaffe. Finns nämligen ett tillfälle varje dag då jag glömmer alla mina I-lands bekymmer och bara, bara mår fluffigt, nämligen när jag dricker mitt morgonkaffe!! Är som balsam för själen, som riktigt bra terapi.
Är grymt skönt att börja varje dag med att må riktigt bra, är inte alla som har den lyxen....
Nu ska jag ringa Gabbiz och meddela att jag börjat blogga, får se vad hon säger...

Dagens fundering:
Kanske ska sikta på kaffeterapeut istället för hundfrisör.... (som förövrigt låter skitflummigt :-/)

5 kommentarer:

gabbiz sa...

Jaaaa!!!! Välkommen! :D

Pyret sa...

Välkommen till bloggosfären Verra!

Nedan följer några tips på tänkbara ämnen att skriva om ifall du får idétorka:

- "Därför gillar jag killar ifrån Småland"

- "Fel och brister hos min man (lång)"

- "Legalisera månggifte nu!"

- "Därför längtar jag tills mina vänner har installerat sitt bubbelbadkar..."

Kram

/Mattias

krusmynta sa...

Nämen vad kul, jag vill också läsa V's blogg ;)

Anette

gabbiz sa...

GUD, vilka bra ämnen Mattias föreslår. Själv tänkte jag skriva om:

-Fel och brister hos min man (låååång).

-Därför längtar jag tills vi installerat bubbelbadkar och min man är på styrelsemöte.

-Legalisera månggifte för endast kvinnor NU!

-När maken är borta dansar väktarna ner i sängen.

;) Puss.

Vompi sa...

Ska ha det i åtanke...
Är så jobbigt när alla sliter och drar i en ;-D