onsdag 6 februari 2008

Stilfull.....eller inte....

Det är konstigt, vissa personer kommer gåendes i fina kostymer, byxdressar m.m. och ser urtjusiga ut. Så när man ser dem bakifrån så har de inte tagit bort de vita prislapparna under skorna!?! Med en gång är de avslöjade som slarviga människor med noll koll. Kanske är jag som är petig, alla som känner mig vet att jag aldrig skulle gå ut i något som inte matchar färgmässigt eller har prislappen kvar :-/

Är helt övertygad att prislappsmänniskorna resonerar, liksom skrynkelmänniskorna, att "äh, det är väl ingen som ser det". FEL, FEL, FEL!!! Jag säger det en gång för alla: ALLA SER DET MEN VÄLDIGT FÅ ELLER INGEN SÄGER NÅGOT!!!

Så till alla slafsar: Börja stryka, ta bort prislappar (även om de sitter så ni tror att ingen ser) och för Guds skull ha ALDRIG, jag säger ALDRIG vita tubsockor i svarta loafers!!!



Dagens fundering: Kanske skulle utbilda mig till stil-polis istället för att harva på som väktare!?!

2 kommentarer:

gabbiz sa...

Ja. Vi kan starta eget tillsammans? Vi har rätt många talanger between us.. ;)

Prislappar under skorna är by. ;)

Vompi sa...

Sjukt mycket by :-D