lördag 23 februari 2008

Länge se'n...

Så, äntligen tid och lugn och ro att skriva en snutt.
Har varit mycket sista tiden. Mamma har varit nere och hälsat på, slutprov på hundintruktörsutbildningen, födelsedag och jobb.
Ska först meddela att jag klarade både det teoretiska och det praktiska provet!! Mycket glad :-D
Känns skönt och lite tomt. Igår läste jag en skönlitterär bok utan dåligt samvete för första gången på nästan ett år. Har varit ett ständigt "jagbordeläsahundbok" som snurrat i skallen innan. Alla väskor är helt plötslig väldigt lätta nu när jag inte har minst en hundbok med mig vart jag än går. Som sagt skönt och lite tomt....
Kära mams har varit nere och hälsat på. Fick en jättefin matta från Papelina, tusen tack!! Den ligger i köket, passar perfa!
Har firat födelsedag i dagarna tre! Började med middag i onsdags då Gabbiz med familj och gulligaste svägerskan med Doris kom över och käkade. Hade jättemysigt.
Tack alla underbara som kom ihåg mig på födelseda'n!!!

2 kommentarer:

Pyret sa...

Stort grattis till de lyckade instruktörsproven! Du är ett geni!

/Mattias

Vompi sa...

Ville inte säga det själv..;-)