torsdag 7 februari 2008

Segerns sötma...

Mannen och jag hade bestämt att vi inte skulle titta på tv eller sitta framför datorn igår kväll utan umgås lite med varandra. Eftersom vi båda gillar att spela spel så åkte yatzit fram och ögonen lyste av revanshlustan på maken då jag vunnit de senaste 8 gångerna :-) Jag fortsatte dock, till hans stora förtvivlan, mitt segertåg!
Att vinna är ju alltid kul, men ännu roligare om man slår någon på målsnöret... Behöver jag förtydliga det med att jag gjorde just det....
Maken ledde med 29 poäng när endast "chansen" återstod. Då slog jag till med 5 st 6:or och vann med en poäng, sweet!! Sååå härligt att se honom kvida i soffan....*planlaugh*

M, jag hoppas du läser detta och njuter. Är ju sällan du får uppleva detta själv :-/ Nu kan ni hjälpas åt att badda era svidande rumpor :-D

Dagens fundering: Jag kanske ska köpa mig en trisslott..?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaja. Ostrukna skjortor var det ja...

Vompi sa...

Hmmm...undrar varför du tog åt dig... ;-D

Pyret sa...

Heja Vompi! Att läsa detta var verkligen som balsam för själen.

/M