fredag 27 november 2009

Bra humör

Har varit på bra humör de sista dagarna, känns grymt skönt!
Igår när jag jobbade var det nästan så folk vände och gick när de såg mig med mitt stora flin och mina klämkäcka kommentarer :)

Var hos frissan (eller frisören om det känns bättre så *muttrar*) i onsdags. Blev så himla bra!! Kommer inte ihåg när jag var så nöjd senast, Sofia på Cut & Blow är bara bäst!
Ska se om jag kan få till en bild annars tror jag Roffe ska fota Tinisen och mig i helgen och då kommer det säkerligen dyka upp bilder på hans hemsida.

Ikväll ska vi ta igen onsdagsmyset som vi missade p.g.a. Ikeabesök. Blir svenne-banan för hela slanten med tacos och allt. Jag ska upp och börja jobba 06:00 så några vidare utsvävningar blir det inte.
Har förresten beställt köket nu och hallen är färdigmålad. Gamla köket ligger på tippen och tapeterna är inhandlade. Nu ska vi bara lyckas enas om ett golv också :s

Börjar se ljuset i tunneln...bra skit.

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Nina sa...

Det börjar likna nånting nu med hemmet hör jag - skönt för er :)

Ha en underbar helg fina du så hörs vi snart!!

Pussochkram