onsdag 11 november 2009

November var det ja...

Om jag fick välja bort en månad på året skulle det vara november. (Förlåt Krille men du kunde väl kommit ut någon av de elva andra månaderna...?) Finns inget bra. Höstfärgerna är borta, ingen snö och varken kallt eller varmt, bara en enda lång transportsträcka till jul.

Jag brukar kunna hålla humöret uppe men just nu vill jag bara kräkas på allt känns det som. Kan inte ens beskriva hur stressad jag känner mig över lägenhetsrenoveringen, Ike och att inte ha några som helst rutiner i mitt liv. Jag är trött på att fortfarande inte ha något som känns som mitt, någonstans där jag känner mig hemma. Jag är trött på att frysa mig igenom kvällarna och att inte ha alla mina saker på ett och samma ställe.
Jag vet att det kunde vara mycket värre men jag tycker fortfarande att det suger.

Så, nu har jag vräkt ur mig kommer med ett positivt inlägg senare, för det finns bra saker också...

Inga kommentarer: