lördag 21 november 2009

Flyter på

Skulle säga att det flyter på idag. Har grejat med lite pyssel såsom nya eluttag, måla fönsternischen etc. Känns inte som det händer så mycket, men det måste ju göras.



Har precis ätit lite lunch. Jag dricker kaffe och bloggar lite och F tar en liten lur. Kan behövas med tanke på den något ofrivilliga 2 ½ timmes morgonpromenaden han tog, gick visst lite vilse :)

Är sjukt skönt att vi var lediga igår båda två, känns verkligen som vi kommit någonstans den här helgen. Jag behövde det, hade på allvar börjat tappa orken rejält.





Mor ringde och meddelade att min, i normala fall, svarta riesen numer var peppar och salt. Tydligen har han tagit på sig jobbet som jordfräs i mammas trädgårdsland :/

Hela hunden är tydligen grå bortsett från en liten fläck på ryggen. Jag bad henne ta ett foto, hoppas hon kom ihåg...





Nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden och sedan fortsätta skruva, spackla m.m.

Låter väl kul?!?

Inga kommentarer: