onsdag 18 november 2009

Sorry

Jag börjar med att be om ursäkt för det dåliga bloggandet. Helgen svischade förbi, som vanligt, och sedan har det varit fullt upp med jobb och utbildning.

Idag känner jag mig, efter en eftermiddag med självskydd, tämligen mosad :/ Det där med handbojor är definitivt inget jag går igång på kan jag säga, i så fall hade det varit himmelriket. Nu är jag mest öm och lite blå.
Tack Wattle för att du i alla fall var så försiktig du kunde (din klump ;) ) och som vanligt heeelt sjuk i huvudet, grymt kul!

Kom hem till lagad mat...det är fanimej kärlek det!
Imorrn är det fredag för både mig och F så det blir renovering för hela slanten, hoppas tapeten kommer bara, vill inte vänta längre.
Skulle ha tapetserat garderobsdörrarna, idag igen :s, men pallade inte...mycket dåligt samvete.

Nu: Onsdagsmys


Ja, det är korrekt. Vi har myskvällar på söndagar och onsdagar. Frågor på det?

2 kommentarer:

Ninapinafina sa...

Inga frågor. Mys bör ägnas åt så mycket tid som det bara är möjligt.

KRAMMMM!!

Vompi sa...

Eller hur!!

Puss o mys ;)