onsdag 24 februari 2010

Så, en ordentlig uppdatering

Har äntligen fått lite tid för att skriva ett ordentligt inlägg. F har stuckit iväg för att åka en sväng på kabeln och jag sitter i sängen med kaffe och mackor, sweet!
Älskar ju min egna morgontid så det här känns riktigt nice. Om jag nu ska klaga på något å är det att kaffet inte räckte riktigt så det blev lite svagt. Jag lever ett bra liv eftersom det just nu är mitt största problem :)
Jag vet att jag lovar en massa bilder men är så omständigt att lägga upp...ska fixa några nu i alla fall.

Försöker komma på vad vi har gjort... Vi tar dagarna väldigt mycket som de kommer, igår gjorde vi inte många knop alls. Solade en sväng, tränade lite och sedan ner till OWC. Hämtade mat på Panda Express, ingen lyxmat men väldigt gott :)
Åkte runt hela stan för att hitta stället och det visade sig att det låg där vi först trodde och därmed började. Vi såg det lite som en sightseeingtur. Sedan att vi hade lyckats göra hela den turen med en galge hängandes på bilens dörrhandtag är en annan femma... Sjukt kul var det i alla fall!




Idag ska vi åka till Ikea (ja, Ikea, det är inget konstigt) och handla kaffe och en spegel. Är hopplöst när man ska gå ut och enda spegeln är i badrummet som vi delar med två till. När jag skulle fixa iordning mig härom dagen fick jag göra det med hjälp av web-kameran. Sjukt svårt kan jag säga eftersom det är lite fördröjning när man rör sig. Tog nog dubbelt så lång tid som det brukar men det gick :D


Ok, känner att det inte blir mer skrivet än så här så slänger upp lite bilder.

Inga kommentarer: