måndag 1 februari 2010

Tappert försök

Har jobbat idag. Gick sådär. Hann väl vara på jobbet i typ 2 timmar innan någon (Niklas) deklarerade att jag minsann såg sliten ut...tack för den mitt i 30-årskris och allt *skickar onda ögat*
Sedan tog det någon timme till och då kommer nästa: -Du ser inte så fräsh ut, har du feber?
Jaja...tack som fan. Kanske är det bara de 30 åren som börjar synas?!?!? (Gick in på toan och, ja, ögat hängde!)
Insåg att jag faktiskt inte mådde så bra som jag trodde så får stanna hemma imorrn igen, bajsigt
:(
Det är nu jag börjar tycka synd om mig och tycker att alla andra ska tycka likadant...ta det hur ni vill...allmosor mottages tacksamt.

2 kommentarer:

Emma sa...

Ja men vafan bruden, ryck upp dig nu! 30 är väl ingen ålder! om du är så här sliten nu, hur kommer du då att se ut vid 40...blink blink å lavyo :)

Vompi sa...

Åh vad elakt! Jag som är sjuk och allt!!

*lilleskuttgråter*