torsdag 11 februari 2010

Yr höna

Asså ibland är jag så jäkla virrig.

Idag när jag skulle åka till jobbet så hade jag, som vanligt, en miljon påsar, handväska, termosmugg, nycklar, vantar...ja ni fattar...
När jag kom ut i bilen insåg jag att jag glömt min mugg med kaffe -tillbaka in.
När jag kom ut i bilen gång nr 2 insåg jag att jag glömt handväskan -tillbaka in.
Väl inne hittade jag inte väskan och tänkte att den kanske var med ut till bilen i alla fall, den kan ju ligga bland påsarna :s
Ut igen och letade i bilen, gång nr 3, -ingen väska. Fan+eventuellt könsord. Tillbaka in.
Hittade väskan som gömde sig i ett hörn i köket, tilbaka ut till bilen för 4:e och sista gången.
När jag gick ut till bilen första gången var jag i god tid...4:e gången -not so much!

Kanske är det en så'n dag det ska bli idag...tappade ena vanten på parkeringen här på jobbet så jag fick gå tillbaka och hämta den också :/

Är det det här som kallas vardagsmotion???