fredag 26 februari 2010

Sova i solen

Idag har det varit en lugn dag (till skillnad från alla andra stressiga dagar här :s ) då det blev sent igår.
Var på ett uteställe som heter Cowboys. Är ett coolt ställe med alla typer av människor, linedans och rutiga skjortor. Jag gjorde några tappra försök med linedansen. Tror förnedring är ett bra ord för att beskriva det hela.

Idag har vi varit nere på campet, där F bott några gånger, och hälsat på Derek och hans familj. Mycket trevliga människor :) Jag la mig nere på bryggan och somnade i solen, hur skönt låter inte det!?! Kan säga att det var den bästa power-nappen ever!
Nu sitter vi och kollar på Vänner, dricker kaffe och äter cheesecake. Kanske är det så här det är i himlen?

Senare under eftermiddagen ska jag åka till Florida Mall med Amy och shoppa lite...till :s Ska väl göra något ikväll också antar jag eftersom det är fredag. Ska ta med mig kameran och ta lite bilder när vi shoppar loss. Ska bli kul att åka dit med en tjej, F försöker vara tapper men hur mycket kan en man orka? Ett enormt köpcentrum och en shopoholic till flickvän ;)

1 kommentar:

Denna här tjejen alltså sa...

Shoppa på din lilla läckerbit - det är du värd!!

Puss!