tisdag 11 maj 2010

Bara att ta det lugnt!

Kommer på mig själv med att stressa hela tiden, när jag äter är ute med Ike, diskar...måste lägga av med det. Vad hände med att leva i nuet? Trots allt är det ju bara nu vi lever, inte förr inte senare, nu. Försöker fokusera på just det jag håller på med för stunden istället för att låta huvudet snurra iväg och skapa fantasiscenarios om vad som kanske kommer att bli problem.
Låter enkelt men jag måste verkligen fokusera för att klara av det :/

Dagen kommer bjuda på hundpromenader i solsken vilket är väldigt mycket bättre än gårdagens sista promenad i spöregn, usch vad kall jag blev.
Ser ut att bli en hel del hundar idag, igår var många borta. Helt sjukt att det är typ 25 hundar här och det är tvärtyst :)

Nu blir det en kopp kaffe till och sedan ska det förberedas mat!

Inga kommentarer: