tisdag 4 maj 2010

O så mycket det är nu!

Har medvetet struntat i bloggen ett tag, är så himla mycket annat.
Jag tänker inte redogöra allt jag gjort de senaste dagarna, blir för mycket. Håller på att försöka lära mig bokföring med allt vad det innebär. Puttis var här och hjälpte mig och jag är evigt tacksam för det, nu fattar jag nästan vad jag gör :s

Valborg firades med liten picknick nere vid vattnet, bara F och jag...och Ike var med också. Sedan gick vi till Djäkneberget och mötte upp med några vänner, tittade på brasan och fyrverkerierna.
Ike var med hela tiden och var jätteduktig. Han blev lite rädd när det började smälla och fräsa, han har aldrig sett fyrverkerier tidigare heller, bara hört, det gick jättebra. När han märkte att ingen av oss reagerade så la han sig tvärs över mig och F och nästan somnade. Jätteskönt att han bara släpper läskiga saker så där.

Nu ska jag lägga upp lite hundmat och fundera lite över semesterlöner...

Inga kommentarer: