onsdag 8 april 2009

Lite sommar

Mamma var här idag. Hon hade med sig jordgubbar :D Gud vad gott det var, tack!!! Tog lite tid men lyckades äta dem så som de smakar bäst; precis som de är. Fick en liten släng av sommar vilket givetvis var mycket trevligt.
Vi var på ett ställe som heter Countryhouse. De säljer inredningsprylar (Gabbiz, du hade vägrat gå därifrån) och har ett litet café, jättemysigt. Vi fikade aldrig men ska definitivt prova det och om fikat är lika bra som stället är mysigt kommer det bli mitt nya häng!

Käken är lite bättre, tack och lov. Mor tog med Ike hem för jag kunde nästan inte sitta upprätt efter vår lilla utflykt. Har vilat i eftermiddag och klämt en voltaren, snart dags för ytterligare en. Ibland är det gott med knark.
Lyckades peta i mig lite potatismos, riktigt naturligtvis, var faktiskt riktigt gott. Jättelängesedan jag åt det.

Nu ska jag ägna mig lite åt hockeyn, Färjestad leder ju med 2-1. Bra skit :D

Inga kommentarer: