måndag 20 april 2009

Oj vad tiden går...

Har visst blivit glest med blogginlägg sista tiden. Beror helt enkelt på att jag helt enkelt inte haft någon vidare blogglusta.

Vad har hänt då? Tjaaaa.... Står i startgroparna att börja renovera lägenheten och även lite i stugan hos mor.
Jag har äntligen varit hos frissan och blivit fiiin rödtott ;)
Bästa Tinisen hade födelsedagskalas i lördags, mycket trevligt. Hade införskaffat en ny klänning och ett par nya pjucks med höööga klackar. Bara älskar dem! Tidigare i vecka hjälpte jag henn med lite fix inför ferren.
F tog ut studsmattan igår, tror jag hoppade i två timmar, så jäkla kul och så jäkla jobbigt. Aj aj i lilla kroppen.

Har naturligtvis hänt mer men i stora drag så....ja...

Sitter och skriver hemma hos mor och är så vansinnigt trött! Imorrn blir det upp i bra tid och slänga ut allt ur lillstugan, en del tänker jag köra till tippen under förmiddagen så jag blir av med det och resten får stå ute tills jag har målat klart. Ska göra allt för att det ska bli färdigt imorrn, i alla fall väggarna. Får väl se hur det går...

Inga kommentarer: