måndag 27 april 2009

Måla måla

Håller på att fixa lite i stugan hos mams, just nu målar jag. Känns som om jag aldrig kommer bli färdig, tycker inte det händer någonting.
Förutom målning har helgen bjudit på en fantastisk grillkväll. Vi satt ute och åt med solnedgång över Mälaren som utsikt, behöver jag ens kommentera mysfaktorn?
Lördag förmiddag fortsatte i samma anda med frukost ute i solen och lite frisyrfix. Efter det målade jag för att sedan avsluta kvällen med trevlig middag inne i E-tuna.
Söndag förmiddag gick åt till viss återhämtning och sedan mer målning. På eftermiddagen blev det en snabbvisit på Tuna Park och sedan ut till Björsund. Hann knappt komma dit innan jag slocknade på soffan :/ Senare blev det söndagsfilm, Blood diamond. Grät från början till slut, gjorde fysiskt ont i hjärtat att se den. Är en sådan film jag är väldigt glad att ha sett men som jag aldrig mer vill se igen.


Skulle vilja åka till Skåne över valborg men vågar inte ens titta vad tågbiljetterna kostar, SJ lider ju som bekant av någon äcklig typ av storhetsvansinne.... Får se om jag kommer på nå't....

Inga kommentarer: