lördag 25 juli 2009

Äh, de där blåbären kan ta och...!

Lika bra jag erkänner. Jag kommer ju aldrig komma ut och plocka de där satans bären. Inte så mycket p.g.a. att det är cp-tråkigt utan mest för antalet mygg som huserar inne i skogen. Går helt enkelt inte att gå där om man luktar som jag. Undrar lite vad myggen går på...? Låter de mig vara om jag trycker vitlök och alkohol ett par dagar i förväg eller tänker de bara: "-Nu håller hon med fest också. Ganz gut!" Då har det ju förmodligen inte önskad effekt.. :/

Kvällen bjuder eventuellt på utgång i V-ås. Har dock inte bestämt mig än. Jobbar ju heeeela dagen så vill känna efter först, men sover jag en stund när jag kommer hem är jag nog på :)

Igår kväll var jag så pass duktig att jag avverkade både löprunda och yogapass *klappar på axeln* Var grymt skönt! Var helt slut när jag kom hem från jobbet men efter lite mellis och en powernap kände jag mig nästan som ny. Topp!

Inga kommentarer: