tisdag 14 juli 2009

Minnesresa

Har gjort en riktig minnesresa idag.
Mor bad mig rensa ur en korg med grejer hon ställt undan från mitt gamla rum. Där hittade jag massor med gamla foton, gratulationskort och brev från mina älskade K-sis och andra filurer. Hittade också gamla kärleksbrev från mellanstadiet. Tydligen hade jag skrivit ett kontrakt med en kille jag hade. Gällde tydligen ett halvår och under den tiden fick ingen av oss göra slut. Tror jag bröt det...
Var sjukt gulligt i alla fall :)

Hittade även lååånga brev från bl.a. Tinisen. Åkte över till henne nu på eftermiddagen och gick igenom några av dem. Behöver jag säga att vi bitvis skarattade så vi grät :) På ett kort från Nettis, med Nalle Puh och hans vänner på, hade hon skrivit vilken av figurerna vi motsvarade. Hon själv var Tigger (hade jag också valt, han är ju coolast), Carro var Ior, Tinisen Puh och jag Nasse. Hhmmpppfff! Vad då en liten gris?!? Feg dessutom... *muttrar* K-k-k-k-kä-kä-kära nå'n....


Pratade förövrigt med Puttbella i telefonen idag och kom på att jag längtade efter henne. Bestämde att vi ska försöka ses på torsdag efter jobbet och käka lite, kanske grilla nå't om vädret tillåter :) Vill krama dig fina vän!

Saknar alla min fina vänner. Jag har tur, de är många. Tyvärr är de spridda över jorden och det är inte helt lätt att ses. Till er som läser så ska ni vet att jag tänker på er ofta och att jag älskar er!


Puss och God Natt!!!

3 kommentarer:

Emma sa...

Åhh min finaste finaste! Jag längtar efter dig också...jättemycket! Ska fixa med lift eller låna bil så kan jag komma till dig på torsdag, vill krama dig också. Älskar dig vackraste vännen. Puss

Nina sa...

Jag tänker på dig minst lika ofta, säkert mer! :-p Önskar bara att vi hade kunnat ses oftare, det hade jag tyckt om.

Älskar dig massor vännen min. Puss och varm kram.

Vompi sa...

Gullisar!

STOR PUSS!!