måndag 6 juli 2009

Mycket trevlig helg

Har varit en minst sagt trevlig helg :D
N har varit här och hälsat på ända ifrån Skåne.

I fredags hade jag lite folk över och vi grillade och satt och snackade ute på altanen vid min lilla stuga. Tyvärr så våldgästade myggen, annars helt perfekt!

På lördagen stack vi iväg till outleten i Vingåker och gjorde ett par fynd. Jag köpte en svinfräsh Frank Dandy hoodie och en svart T med lite tryck. Mycket nöjd. Mycket.
Kvällen bjöd på middag på Nybron med efterföljande nattklubb. Träffade en hel hög med gamla gymnasieklassisar -lite otippat. Var väldigt trevligt.

Söndagen blev lugn på förmiddagen och på eftermiddagen var vi ute och åkte båt och jag, tro det eller ej, åkte wake för första gången. Var sjukt kul! Är mycket stolt och nöjd över min insats. Kom upp på tredje eller fjärde försöket och sedan kunde jag faktiskt hänga på ganska bra utan att ramla. Nu ska jag bara lära mig att styra den där rackar'n också...

1 kommentar:

Nina sa...

Sa inte jag något i stil med; "Vilken tur att jag kom på att jag höll på att glömma telefonen! Men då har jag väl glömt ännu nån viktig sak bara för jag är så jäkla nöjd med att inte glömma nallen. Visst brukar det vara så?"

Jepp. Min kamera och mitt favvo-vardagshalsband är hos dig :/

Tack annars för en härlig helg, it was good fun och underbart att få ha dig en hel helg =D Ringa snart!!