fredag 24 juli 2009

Så här började min dag

Vaknade svintrött efter att ha sovit så jäkla dåligt. Kom iväg sent hemifrån så jag kom försent, visserligen bara tre minuter, men i alla fall. Var ju ingen laglig körning till jobbet kan jag säga :/

Bra start!


Tror egentligen det började redan igår kväll när jag läste ett mail från jobbet som störde mig. Att vara behovsanställd är verkligen ingen hit. Tror inte jag kan leva så som jag gör så länge till. Att inte ha fasta tider och rutiner funkar inte för mig, eller rättare sagt för Ike. Han är så orolig och jag önskar så jag hade ett jobb där han kunde vara med mig hela dagarna.
Känner mig som en dålig matte. Ni som har hund vet hur det känns.... Jag har en gång tagit på mig ansvaret för hans liv och nu känns det som jag inte klarar av det. tanken att jag kanske skulle lämna bort honom till någon som bor på en gård eller något har slagit mig men jag tror inte att jag kan. Det är ju han och jag...


Just nu önskas lite flyt...bara lite nedförsbacke så jag kan pusta ut en stund...

Inga kommentarer: