onsdag 22 juli 2009

F.f.

Då var det f.f. här hemma :)
Mor har åkt iväg till huvdstaden med en väninna och ska stanna över natten och jag är hemma med mina favvo pojkar.
Som det ser ut nu kommer det bli en fin dag och jag tror att jag ska ägna den åt bärplockning. Ja, ni läste alldeles rätt :)
Hallonen är superfina och behöver plockas av innan Ike har ätit upp alla, står vid busken och smaskar mest hela tiden :/ Sedan tänkte jag gå ut i skogen och plocka blåbär, såg ut att vara gott om det med. Problemet med blåbär är ju att det tar så,n tid att plocka och att man måste stå med häcken i vädret i flera timmar, får väl se hur mycket tålamod jag har. Kanske ladda Ipoden med en ljudbok....?
Om vädret håller i sig kommer det nog lapas en del sol också, tycker redan brännan är på väg bort.

Inga kommentarer: