tisdag 14 juli 2009

Sköna måndag

Måste skriva om min fantastiska gårdag. Hade en dag full med egentid vilket var jätteskönt. Våldgästade mig kvar hos F hela dagen....var så skönt att bara få vara...

Vaknade inte förrän klockan var 11.20, helt otroligt! Käkade lite fru...lunch och kollade klart på filmen som jag uppenbarligen somnat ifrån kvällen innan. (För övrigt en väldigt bra film som jag rekomenderar. Wanted med Morgan Freeman och Angelina Jolie bl.a.)
Efter det gick jag och småplockade och diskade undan lite för att sedan gå ut och lägga mig i solen en stund. När jag tröttnade på det gick jag ner till sjön med Ike och badade lite, var kallare än jag trodde efter regnet men fortfarande skönt.
Snyggade till mig lite och åkte in till sta'n för att lämna tillbaka filmen och handla lite. Blev tonfisksallad. Köpte även honungs- och vattenmelon som vi åt med päron/äpple/vaniljkeso till efterrrätt. Rekomenderas, var svingott!


Idag ska jag ev. hänga lite med T, saknar henne...var ett tag sedan vi sågs på riktigt. Blir nog även en sväng till gymmet. Läste lite Fitness Mag. igår och blev lite inspirerad. Behövdes. Har legat lite väl länge på latsidan nu och behöver komma igång.

Inga kommentarer: