tisdag 29 december 2009

Ett litet sandkorn

Känner ett litet sandkorn, ett litet irritationsmoment som just nu inte är ett problem men som förmodligen kommer bli sjukt störigt i längden. En del av mig vill bara strunta i det men den andra delen säger att det är bättre att ta det nu innan jag blir riktigt irriterad. Är ju svårt för en person att ändra något den inte vet om.

Dagen har bjudit på två hundpromenader, den ena i strålande sol :) Någon hade dessutom hängt upp mitt koppel på en gren, jag tappade det i skogen häromdagen. Tackar. En liten grej som gjorde mig glad.
På förmiddagen jobbade jag och sedan åkte jag hem och tog en powernap för att orka med en fika i E-tuna på eftermiddagen. Träffade Krille på Kaka, var länge sedan och han har hunnit med en hel del sedan sist. Hrrmm...

Nu blir det mer ved på brasan och tv.

1 kommentar:

Nina sa...

Du är klok du. Måste ha kommit med nya hårfärgen ;)